Çağrı Merkezi Hizmetleri
Call Center olarak da bilinen Çağrı Merkezi birçok kurum ve kuruluş için vaz geçilmez olmaya başlamıştır. Çağrı merkezi; kurumların temasta oldukları müşteriler, tedarikçiler, bayiler vs. ile başta telefon olmak üzere diğer tüm temas biçimlerini web, faks, e-mail vs. kullanarak iletişimlerini yürüttükleri, yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş akışlarından oluşan etkileşim merkezlerdir diye tanımlayabiliriz.
Bununla birlikte iki temel çağrı esası vardır. Bunlardan ilki Inbound çağrı sistemi (çağrı kabul eden sistemler) gelen çağrılara yanıt veren ve belirli numaralar vasıtasıyla hizmet vermeyi amaçlayan sistemlerdir. Bunlara örnek 0800, 0850 ile başlayan numaralar birer örnek teşkil etmektedir.
Bir diğer çağrı sistemi ise Outbound Çağrı Sistemi yani dış arama veya çağrı yapan anlamında belirli hedefleri bulunan (örneğin satış, bilgi toplama, anket, telesatış, telemarketing) belirli bir numara üzerinden arama gerçekleştirilen sistemler örneklenebilir.
Çağrı Merkezi Hizmetlerine ihtiyacınızın olup olmadığını aşağıdaki bazı başlıklar da hizmet verip vermediğinize bağlıdır.
-
Ön Büro Hizmetleri
-
Sipariş Yönetimi
-
Yardım Hizmetleri
-
Bilgi Hizmetleri
-
Müşteri Hizmetleri
-
Randevu Hizmetleri
-
Satış ve Pazarlama Hizmetleri
-
Görüşme Kayıtlarının Tutulması Zorunlu olan haller de bu kapsamda görülmektedir.
Çağrı Merkezi Kurarak Ne Gibi Avantajlar Elde Edeceğinize aşağıda kısaca bahsetmeye çalıştık.
-
7 gün 24 saat müşteri taleplerinin alındığı bir merkezin olması ve bu taleplerden oluşturulacak müşteri memnuniyeti.
-
Müşterilerinizi iyi tanımanıza, gereksinim duyduğu hizmet anlayışını kalitenizle yükseltmeye yardımcı olur.
-
Satış ve pazarlama faaliyetlerinizde size katkılar sağlarken satışlarınızı arttırmanızı sağlayacaktır.
-
Müşterilerinizin tek bir merkezden hizmet alabilmesini sağlayabilmektedir.
-
Şirketlerin genel operasyon giderlerini azaltmasını sağlamaktadır.
-
Önceden ölçeklenebilen giderler sayesinde personel yükünü azaltmada ve iş süreçlerinizi hızlandırmaya katkı sağlamaktadır.
Çağrı Merkezi (Call Center) kurulum ve yapılandırmasında mobilyadan, alt yapı çözümlerine, personel bilgisayarlarından, Voip hizmetlerine kadar birçok konu da destek veren firmamız tek bir çatı altında anahtar teslim Call Center (Çağrı Merkezi) Sistemleri kurulum ve hizmeti verebilmektedir.
Tüm talep ve görüşleriniz için bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşabilir ve projenizi uzman kadromuzla gözden geçirerek sizlere en uygun çözümleri sunmamız konusunda destek talebinde bulunabilirsiniz.