Günümüzde en çok kullanılan iletişim araçlarından telekomünikasyon ile kurumların temasta olduğu müşterilerine ulaşmak, yasal gereksinimlerde görüşmelerin kayıt altına alınması, kurumsal kimlik çalışmalarında, müşteri destek birimlerinin oluşturulması ve telekomünikasyon giderlerini en aza indirmek için tercih edilen yapıların bütünlüğüne söylenebilir.
Bu kapsam da ihtiyaç duyulan;
* Voip, ISDN, FXO , FXS yapıların tasarlanması ve kurulması
* Inbound, Outbound arama yapılandırması ve uygulanması
* Tek - Çift yönlü çağrı merkezi kulaklık temini
* Çağrı Merkezi site tasarım ve uygulama
* Çağrı Merkezi Agent PC yapılandırma ve kurulum
* Wallboard ekran tasarım ve uygulama
* Agent performans rapor ekranlarının tasarım ve uygulaması
* Çağrı Merkezi Müşteri Destek yazılımları (CRM , ERP, v.b.) uygulama ve devreye alma
* Çağrı Merkezi kablolama, alt yapı oluşturma, test ve devreye alma hizmetleri
* Elastix Call Center kurulum, yapılandırma ve devreye alma
* Profesyonel santral ses kayıt işlemleri
Konularında profesyonel destek ve hizmet vermekteyiz. Bu konularda destek ve hizmet ihtiyaçlarınız için bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşabilirsiniz.